måndag 13 juni 2011

Sveriges roligaste på 140 tecken

Sammanställd av Mårten Andersson
Förlag: Forum
År: 2011
Sidor: 199
Provläs

Boken består av twitterinlägg från en rad mer eller mindre kända svenskar. En rolig citatbok att ge bort men kanske inget att läsa rakt upp och ner som jag gjorde. Jag läste den dessutom som e-bok och fick därför inga illustrationer eller speciellt luftig layout.

De medverkande är: Adam Alsing, Alex Schulman, Annika Lantz, Calle Schulman, Damon Rasti, Daniel Breitholtz, Daniel da Silva, Gry Forssell, Hasse Brontén, Henrik Schyffert, Jonas Gardell, Josefin Johansson, Kjell Eriksson, Måns Nilsson, Mårten Andersson, Parisa Amiri, Sigge Eklund, Soran Ismail och Therese Lindberg.

Jag följer inga twittrare, men inser att mitt liv kanske hade blivit lite roligare om jag gjorde? Tål eventuellt att funderas över.

Typ av bok: Hc(s)


Andras tankar om boken:
Breakfast Bookclub

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails